نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین خبرها از وضعیت امره جان و انتقال به یوونتوس

آخرین خبرها از وضعیت امره جان و انتقال به یوونتوس

باشگاه فوتبال یوونتوس که پیش از این از علاقه اش به بازیکن میانی لیورپول خبرداده بود برای جذب امره جان در تابستان مصمم است. طرف ایتالیایی در ژانویه قصد ندارد برای او اقدام کنند اما علاقه آن ها به این بازیکن کاملا واقعیست.

 

داستان یوونتوس و امره جان موضوع تازه ای نیست و خود بازیکن نیز قبلا از علاقه اش برای پیوستن به قهرمان ایتالیا سخن گفته بود. قرارداد امره با لیورپول تابستان آینده به اتمام می رسد و عدم تمدید قرارداد این بازیکن با لک لک ها به شایعات مربوط به جدایی هافبک تیم ملی آلمان از جمع آن ها بیش از پیش دامن می زند. یوونتوس که به جان بصورت جدی علاقه مند است حالا فرصت خوبی دارد تا پیشنهاد رسمیش برای جذب این بازیکن را ارسال کند.

 

پپه ماروتا مدیرعامل یوونتوس امروز در گفت و گو با پریمیوم اسپورت ایتالیا گفت:

 

ما به تیم و بازیکنانمان ایمان داریم. درمورد امره جان باید بگویم من فکر نمی کنم که لیورپول او را در ژانویه به فروش برساند. ما در تابستان برای جذب امره پیشنهاد دادیم اما قرمزهای اجازه خروج او را ندادند، بنابراین فکر نمی کنم آنها دراواسط هم فصل ذهنیتشان تغییر دهند و اجازه خروج امره جان را بدهند حتی با وجود عدم تمدید قرار داد.

 

با این تفاسیر و با توجه به عدم تمدید قرار داد امره جان تا این لحظه، تیم های خواهان او از جمله یوونتوس از ژانویه می تواند بصورت قانونی با بازیکن و مدیربرنامه هایش وارد مذاکره شوند تا در تابستان بصورت بوسمن امره را جذب کنند.

 

لیورپول از مزایای حضور در لیگ برتر انگلیس برخوردار است یعنی آن ها می توانند دستمزد بیشتری نسبت به یوونتوس به امره جان ارائه دهند، گفته می شود لیورپول مذاکرات برای تمدید قرارداد با جان را آغاز کرده و مذاکرات در حال انجام است اما بازیکن خواهان دستمزد بالا و یک بند آزاد سازی با رقمی پایین است تا بتواند درصورت نارضایتی از شرایط و کم بازی کردن، به راحتی باشگاهش را عوض کند.

 

بعد از اینکه در دوماه آغازین فصل امره جان به عنوان بازیکن استارتر در بسیاری از بازی ها شرکت کرده بود اما در دیدار دیروز لیورپول برابر نیوکاسل که به تساوی یک بر یک انجامید جان بازی را از روی نیمکت پیگیری کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: